Julefint i butiken...

Idag hade det suttit fint med MIN Winnerbäck skiva men den har nån tagit med sig utan att lämna tillbaka, hrmhrm. Jaja som tur är finns det lite på youtube så jag kan få min dagsdos. Fredagsmys med mig själv hemma i soffan framför lite Greys avsnitt, kan det bli bättre undrar jag.

Idag har vi julpyntat hela butiken, så fint blev det. I år har vi verkligen gått in för det här med jul i butiken. Tusin har värmt kanel i micron och gjort apelsin med kryddnejlika så det ska lukta god jul. Alla sinnena ska användas i vår butik nu under December se i min lista vad jag menar!!
* Lukten, med alla kryddor
* Synen, med alla fina saker att vila ögonen på
* Smaken, jag säger bara Farmor Etels (eller vad hon nu hette) karameller
* Hörseln, Peter jöback no need to say more
* Känslen, av alla hårda o mjuka paket som hör julen till

Nej nu ska jag återgå till soffan och filten, måste vara pigg och utvilad imorgon när det är skyltlördag i stan.

Kommentarer
Postat av: Tusin

Nu skulle jag precis tillrättavisa dig angående Etels karameller.... Men jag kommer inte själv på vad människan heter.

2007-11-24 @ 20:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0