Allmänt tjafs....

Då börjar semestern lida åt sitt slut men det har varit  två bra veckor. Har faktiskt gjort allt som jag hade tänkt mig (i stort sett). I går blev dagen spenderad på museét med morfar. Riktigt kul att titta på alla saker, var länge sen jag var där har faktiskt tro det eller ej tillkommit en del "nya" saker till utställningen. Dessutom är det trevligt att gå med nån som kan berätta lite om sakerna, kan alla kungar och kostnärer (som jag inte har den blekaste aning om). Skulle nog kunna tänka mig att åka dit igen och hinna titta på den delen som vi inte hann med. Får se om man är ledig nån dag i framtiden så man kan hinna med en liten tripp. På kvällen blev det Timbuk och det kan ju aldrig bli fel. Även om jag var på ganska deppigt humör när jag kom så gick jag från stortorget med ett stort leende på läpparna. Hans musik gör mig glad (alltid).

Idag har det varit läkarbesök, festivalbesök och middag med min pappa. Allt var trevligt utom att jag och Jessica kom fram till att vi börjar bli gamla. Ett STORT tecken är att vi åkte in till festivalen för att äta. Då kan man nästan lika gärna boka plats på kyrkogården direkt. Förr var det världens händelse att Malmöfestivalen drog igång numera är det mest maten som lockar. Man kommer på sig själv att man tycker det är störigt med allt folk överallt. För att inte tala om alla fjortisar, var kommer dom ifrån. Man ser dom knappt på ett helt år och sen är det festivaldags och då fylls Malmös gator av en massa skrikande, störiga tonåringar. Vad hände ens där?? Problemet är ju att man själv har varit en av dom för inte alltför länge sedan. Usch dessa hemska flashbacks. Jaja snart är det över igen för det här året. Får väl se om jag lyckas få med nån till salsan på Fredag. Inte för att jag själv är så danssugen mest för att det hade varit kul att se tusin med sambo röra lite på höfterna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du blogga nåt ball, jag har ju inget att läsa, det räcker inte att bo med dig tydligen!

2007-08-25 @ 16:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0