Gott och blandat från Gislöv..

    


Då var vi alla hemma igen hoppas jag. Välbehållna och med en hel massa trevliga minnen. Finns väl en del saker som jag önskar att jag sagt och en del jag önskar att jag inte sagt, men det är väl så en helt vanlig helg i mitt liv ser ut. Lite trist att man var tvungen att ha ont på ett "transmässigt" sätt hela lördagen men det artade sig rätt bra på slutet av kvällen. Får väl se om det blir nån julfest i Gislöv, annars dröjer det väl minst ett år innan vi är där igen. Nu känns det som om sommaren är slut på riktigt, snart är det höstrusk och kallt igen. Usch!!! Det har lätt varit den sämsta sommaren på länge i år. Vad hände ens med att det skulle vara värmerekord som vi fick höra i våras??Verkar som om den meterologen borde få indragna jobbförmåner för nåt värme rekord har det inte varit såvitt jag vet.
Jaja, nu är bläcket slut och jag ska ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0