Karantän..

Jag ska nog sätta mig själv i någon form av karantän nu. Vad jag än gör så är det någon som blir sårad. Orkar inte klydda nåt mer nu. Hädanefter så finns jag inlåst i min lägenhet med avlagd telefonlur (kan eventuellt svara via sms men det är det enda i så fall). Förstår inte vad det är som jag gör så fel att folk kan bli arga och besvikna på mig så till den grad att det tydligen är svårt att ens svara på en enkel fråga. Nu blandar jag mig inte i nåt mer trassel. Förlåt om jag sårat dig men det verkar som om det är lite av min specialitet. Du betyder jättemycket för mig, det hoppas jag att du vet. Under denna tiden som vi varit vänner har vi kommit varandra jättenära (trodde jag åtminstone). Du är en av mina bästa vänner. Vill fortsätta ha dig i mitt liv jättemycket. Hoppas bara inte att jag har fördärvat allt detta nu utan att veta vad det är jag har gjort. Hoppas bara du vet hur viktig du är i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det har inte så mycket med inlägget att göra, men det måste sägas: - du e nog en av de snyggaste som går på denna jord...

2007-08-20 @ 22:42:23
Postat av: Tusin

Det tycker jag med!

2007-08-22 @ 16:28:50
Postat av: emm

Vad snälla ni är...

2007-08-22 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0