Mitt liv med extra allt..

Mitt liv är så mycket hela tiden, allt händer i rasande tempo omkring mig hela tiden. Allt på en och samma gång. Ska bli skönt med lite lediga dagar så man får tid att reda ut allt i lugn och ro. Sen är det dags för Gislöv och jag har en känsla av att man kommer komma hem ännu oklokare än vad man är nu. Ska försöka hålla mig utanför allt denna gång.

Festen blev jättetrevlig, det blev en del vin och annat som bjöds. Som vanligt blev det lite kaos framåt småtimmarna men allt artade sig ganska bra till slut tror jag.

Lollo när ska vi boka in 14:is tema på beachen?? Har börjat kolla in Veckorevyn och Frida i affären, känns som vi borde dra snarast. Bara vänta in det där fina vädret först kanske, ser inte alltför lovande ut på femdygnsprognosen (trist nog).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0