Tråkbloggen..

Jag har hört att jag bloggar för tråkiga inlägg just nu. Men jag får skylla på att jag inte känner nån inspiration för tillfället. Däremot blir det en hel del dikter och låttexter som passar mitt melankoliska humör.
En rolig sak dock är att vi drar till La Stockholmo på fredag, stannar hela helgen. Ska på mässa och se om vi kan hitta lite roliga saker till den stundande julhandeln (längtar). Kan kanske hinna med en god middag och lite vin eller nåt får väl se hur pass vi har det med tiden bara. Skönt på ett sätt att komma bort från allt ett tag samtidigt tråkigt för jag kommer sakna er massor. Låter som om jag ska vara borta en hel livstid. Det är ju bara en helg så vi ses ju igen när jag är hemma. Massa med kärlek till er alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer ju sakna dig här hemma! Fast på fredag e det skönt att du e borta!
Mer lammkött till mig
muhahahaha

2007-08-29 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0