Zebror och vattenland.

Idag har det varit Klagshamn med brudarna hela dagen. Skönt har det varit, synd bara att man har den kroppstypen som aldrig blir brun. Men man ska som vanligt inte gnälla, det finns folk som har värre problem än så. Imorgon ska jag på utflykt med min kära bror och hans lika kära familj. Vi ska förmodligen till Ystads djurpark vilket ska bli skoj. Var där förra året och det är faktiskt bättre än man tror. Ystad låter som kossor, gäss och om man har tur en och annan gris men ICKE!! Där finns zebror och kameler plus ett vattenland, lajban tycker jag.
Sen är det väl snart dags för inhandling av mat till resan och lite packning men det kan vänta till torsdag känner jag. Jessica och jag får väl försöka få färdigt vårt projekt snart också (tipsrundan alltså) orkar bara inte ta tag i det idag. Får se imorgonkväll kan vi kanske vara effektiva??
Om du inte är alltför utmattad.. Tihitihitihi..



Kommentarer
Postat av: tompa

Ahhaaa, det blir alltså tipsrunda!!! Vad säger nu jessica om att du släppte "bomben" tre dagar för tidigt? haha Är det något annat ni behöver hjälp med? ...jag är ju som sagt ganska allround! Vi Ses!

2007-08-14 @ 20:15:57
Postat av: emm

Hoppas lite att jess inte läser min blogg.. hehe

2007-08-15 @ 19:56:27
Postat av: Jess

Jo visst läser jag den, det gör jag alltid!!
Tompa- va f*n e det för påhopp??? Så länge inte frågorna kommer ut så bryr jag mig väl inte!!
AHH du e störd du!!

2007-08-16 @ 00:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0