Årets Thunderfest...

Tack Thunder för årets partaj. Blir nog svårt för följande 25åringar att följa upp med något i samma klass. Supergod mat, trevligt sällskap och en massa alkohol kan det bli annat än skoj? Lite tråkigt bara att allt urartade på ett så konstigt sätt vid halv två snåret och stackars Thunder som bara ville gå och lägga sig. Vaser gick sönder, grogg hälldes ut lite varstans efter att vissa (nämner inga namn) dansade nåt som liknade bugg/vals/diskodans (med diverse kast) i Thunders vardagsrum. Jag gjorde vad jag kunde för att få alla med hem, taxin var svårnådd bara. Nästa helg är det dags för nästa 25års partaj, hos Ingrid blir det denna gången. Man kan ju hoppas att det blir lite mindre galet denna helg, vet inte vad som har hänt med mig men en sak är säker och det är att mitt singelliv har startat på riktigt nu. Det är då bara en av alla upptäckter jag gjort denna helg, vi hade ju våra funderingar och nu har jag gjort en egen lite udda sifo-undersökning. Hoppas att det inte är min tur nästa gång vi har misstankar om ett och annat. Kan väl nästan säga att det var denna helg som gjorde det klart för mig nu är det verkligen SINGEL 2007 som gäller!! Oh my god!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0