Bla, bla, bla...

Så var det då dags för den vita helgen på allvar. Det är lördag och man känner hur rastlösheten börjar komma krypandes. Hade varit så trevligt att gå ut och dansa lite ikväll men har man lovat så har man. För min image skull har jag bestämt mig för att klara detta nu. Så du (Tomas) känner att du kan lita på mig i all evig framtid. Bara jag nu inte får veta i efterhand att du varit ute och svirat i smyg. Då blir jag ta mig attan besviken på dig!! Sugen på att se en film ikväll, kanske Brokeback mountain, var en stund sen man såg den. Finaste kärleksfilmen någonsin, dom älskar varandra på riktigt men får ändå aldrig leva tillsammans. Eller får och får, kan inte rättare sagt, så tragiskt.




Once upon a time I was falling in love but now I´m only falling apart...

Kommentarer
Postat av: kritiker

en mycket bra film. om jag som kille kan säga det så måste det vara det. hade gärna sett den med dig igen...

2007-06-17 @ 01:45:50
Postat av: emm

Vill gärna göra detsamma får väl se om där finns nån tid i framtiden som det passar..

2007-06-17 @ 16:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0