Hotell International..

Igår var det Ingrids 25års partaj, hemskt vad alla ska fylla år hela tiden. Kan ju i och för sig inte dom hjälpa men det blir så svårt att ha en vit helg när alla ska ha 25 års fester hela tiden. Men jag och Tompa har i alla fall ingått en pakt nu gällande nästa helg (minns du??). Ingen sprit på en hel vecka kan väl vara bra på alla sätt,speciellt för levern som snart börjar bli lite skrumpen eller bedövad det är vilket som. Roligt hade jag i alla fall även om det var vi och 20 andra på hela stället. Mycket plats på dansgolvet, lätt att komma fram i baren vilket kan diskuteras om det är fördel eller nackdel. Mycket skratt och flams som vanligt. Roligast var nästan promenaden från Ingrid till Fagans med tre andra glada brudar många trevliga diskussioner där. Promenaden vidare sen var inte helt fel den heller, vi blev ju allmänbildade till och med!! Sightseeing Malmö by night kan inte bli bättre knappt. Sen att kvällen avslutades här hemma som vanligt på Hotell International eller vad vi nu kallar det gjorde ju inte saken sämre. Skönt att vakna på morgonen och ha huset fullt av folk, trevlig frukost på balkongen med fint sällskap. Ännu en gång kommer känslan till en om att vara utomlands, bara poolen som fattas. Vi kunde kanske tappat upp ett bad och tagit ett dopp, lite svårt att dyka i på ett snyggt sätt bara. Tror faktiskt att jag och Jess får sätta oss ner en dag och skriva en prislista. Ska man nu ha hotell hemma kan man lika gärna försöka tjäna en slant. Soffan-100kr, enkelsäng-150kr, delad säng-pris kan diskuteras. Nej jag vet inte hur bra det lät men vem orkar bry sig. Känns som jag lever livet som man borde gjort när man var ung eller yngre, men läget är här nu och vi har såååå kul. Då får man ta tillfället i akt och passa på nu en stund.
Pussar och kramar till alla nu ska jag gå och göra mig vacker, ja så gott det går i alla fall. Man ska inte ha alltför höga krav!!

(Veckans låt Total eclipse of the heart-Bonnie Tyler)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0