Jag gillar en kille som...

Hur kan man vakna på morgonen och känna en sån otrolig längtan efter något som aldrig kommer bli. Varför ska man ha känslor överhuvudtaget, kan man undra.
Jag gillar en kille som gillar en tjej som gillar en kille som gillar en tjej som gillar en kille som gillar mej!! Så känns det ungefär, varför ska det vara så invecklat. Kan man inte bara få vara som man vill ibland.

Lördagen var i alla fall helt vit för er som undrar, nästa helg blir det nog annorlunda har jag misstankar om. Då är det ju penissommarafton som ska firas av sjutton helgalna personer. Det blir nog som andra år, kaos vid lektimmen, folk som snor andras midsommarstänger, dans och sång. Hoppas lite få se en repris både på Jess "fångad av en stormvind" med fläkt och Andreas version på Timbuks "alla vill till himmelen". Man kanske till och med kan få se ett nytt nummer i år. Vi kanske ska köra vår Bonnie Tyler, vem vet får börja öva så vi får in stämmorna rätt. Ska bli skönt att få åka bort en helg. Hoppas bara vädret är bra så vi inte blir tvingade att sitta inne i huset hela helgen. Fast i och för sig sjutton personer, då kan man väl alltid hitta på nån form av underhållning. Kom precis på att Tompa har lovat morgongymnastik med dom hemliga stegen han har lärt sig på sin gymnastik (eller vad det nu är). Ska bli spännande med den kordinationen jag tror att du har. Ska inte säga nåt i förväg, du kanske är värsta "Cindy Crawford videon" personifierad. Jag är lätt med på gympan om det inte blir för tidigt på penissommardagen, kan nämligen inte garantera att jag mår så bra då. Fast du kan kanske ha ett förmiddagspass och ett eftermiddagspass, tänk på saken.
Nej nu ska jag göra mig klar för att gå på kalas. Min bror och brorson ska firas med "kaffekakakalas".
Finns det nåt bättre sätt än att börja dagen med en stor kopp kaffe och prinsesstårta??
Har ni tips kan ni ju höra av er. Stora kramar till alla speciellt utvalda..

image49 mmmmm detta väntar mig... smaskens..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0