Joaquin Phoenix, smaskens..

212918-36

Här kommer ett tillägg till min topp ett lista över snygga boys, Joaquin Phoenix (torkar dregel ur mungipan). Efter gårdagens tjejfilmkväll och allt suktande hemma i tv-soffan så måste han bara få en plats i bloggen. Varje gång dom kysstes hörde man ett stön från oss i soffan, hmmm vårpilskheten framträder på alla möjliga märkliga vis. Väldigt speciellt utseende men grymt manlig och sexig. Dock inte alls lika snygg i gladiator där han spelar ond. Efter en stunds googlande upptäckte jag att han tydligen varit en av huvudrollerna i The Village, hur gick det till, måste varit drogad när jag såg den filmen eftersom jag helt lyckats missa honom!! Eller så är man mer mottaglig nu kanske... Vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0