Packning wiiwaaa...

Nu var det dags för packning och organisering av det sista till lekarna. Sen är det bara dags att börja ladda inför kvällens stohej. Fattar inte varför det är så jäklans tråkigt att packa. Det är nu som mina trollkunskaper borde vara uppövade så man slapp hålla på och fjatta. Eller så skulle man haft en mamma som packade allt till en (som vissa andra) fast jag kom precis på att jag inte är nio år så man blir väl tvingad att göra det själv. Eftersom vädret ska bli så fantastiskt hela helgen så måste man ju fram med både regnställ och extra strumpor. Tänkte att en kortlek och lite andra bra inomhuslekar kunde vara en bra idé. Jag och Lollo har kommit på att vi vill leka kurragömme om det är ett stort hus, annars får det väl bli pusspjet eller nån annan mellanstadielek. Ska bli riktigt trevligt att få umgås med er alla hela helgen, hoppas bara att solen tittar fram en stund på lördag som dom lovat.
Nej nu ska jag dricka kaffe och försöka hoppa lite på min kombo så hon vaknar. Själv vaknade man klockan 07.15, som ett barn på julafton. Skriver mer efter helgen och berättar om mitt äventyr.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Men vad som är ännu värre än att packa är att packa upp. När jag gift mig rikt kommer jag att ha en hemhjälp som gör allt sånt trams. Du kan kanske få låna henne ibland. :)

2007-06-22 @ 12:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0