Saknar dig redan, snyft..

Så tog hon dom sista stegen på gården med resväskan i släptåg. Usch det är nästan så man fällde en tår. Tur man har planer för kvällen annars hade detta nog blivit ännu en deppdag. Nu har alltså min kombo åkt, ut i vida världen ska hon på äventyr. Tomt blir det här hemma utan henne som sällskap. Nu börjar man undra hur det ska gå när hon eventuellt flyttar till Skara. Då blir det inte åtta dagar utan henne, snarare tre år. Nej vi får försöka få henne på andra tankar, om vi alla hjälps åt kan det kanske gå. Hon kan väl plugga nåt som finns här i krokarna, finns mycket kul att välja på, hmm...  Annars får jag väl flytta med, oskiljaktiga som vi är. Hoppas din vecka blir super och att du kommer hem knallbrun (själv får man busa) med en massa skojiga saker att berätta. Tänk nu på vad vi sagt om Panjabi Mc, inga små turkar med hem helst. Tack för den fina bakgrundsbilden på datan, du är söt.

 
Du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen.
Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna, som fåglarna, som blommorna på marken.
Du är min ledstjärna och vän. Du är min tro mitt hopp min kärlek.
Du är mitt blod och mina lungor, mina ögon, mina skuldror, mina händer och mitt hjärta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0