Var, när och hur..

Börjar bli ganska rörigt med det där midsommarfirandet i alla fall. Vet inte vem jag ska åka med när eller varför. Jag koncentrerar mig helt enkelt på lekarna och min roll som lekledare. Sen får jag hoppas att nån tar sig an mig sätter mig i en bil, packar in mina väskor och kör mig dit vi ska. Har inte riktigt bestämt vilken image jag ska ha som lekledare. Ska jag köra lugna "På spåret" stilen eller mer "Bollibompa jag är så käck så jag spyr" stilen eller ska jag bara köra på vanliga "Emmy som är en så otroligt bra och trevlig person" stilen. Jag tror nog att det lutar åt det sista alternativet, annars kan nog penissommarafton bli påfrestande för oss alla. Det bästa är ju när man kan vara naturlig och det kan ju jag eftersom jag är så himla bra!!

Kommentarer
Postat av: Gestapo Jess

Lätt du ska köra mellan alternativet men dra på lite, typ en bolibompa version med en programledare som går på uppåttjack!!!!
Lätt det ska bli så!
Jag, Carro och Johnny har redan bestämt oss för att stimma på penissommarafton, vad tror du annars den aftonen är till för?

2007-06-18 @ 23:20:02
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: AK (anonym kusin)

Detta lär bli jobbigt för dig! Hur ska du lyckas hålla ordning på mig och Jess? Vi har införskaffat diverse accessoarer som ska göra oss ännu odrägligare.
Jag måste säga att det är med glädje jag mot tar beskedet om att Johnny anslutit sig till oss. Och jag uppmanar alla att göra som honom.
ANSLUT ER TILL KAMPEN FÖR STIM!

2007-06-19 @ 14:28:07
Postat av: emm

Jag vet egentligen inte var ni har fått att jag inte gillar stim ifrån. Om det beror på jessicas högljudda skrik rakt in i mitt öra under twister förra året som jag snällt opponerade mig mot eller om jag bara verkar allmänt torr och tråkig. Jag ska försöka hänga med på stimmet i min egna tråkiga takt så kan ni tre skrika er hesa hur mycket ni vill.
Så det så...

2007-06-19 @ 18:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0