Apologize..

Igår var det avskedsfest för Jocke som ska åka iväg nästa vecka. Trevligt att träffa er alla var länge sen jag såg er. Märks att sommaren är slut för nu har man inte samma tid att umgås hela tiden längre. Det är mycket lättare att vara aktiv när det är ljust ute. Hoppas du får det bra på din resa men som vi skrev i kortet inte för bra. Vill helst inte att du blir kvar där för resten av ditt liv. Bättre att du kommer hem och hittar dig en lägenhet och börjar bygga på det liv som du kanske inte riktigt vågar eller vill. Hoppas även att den goda kalopsen kommer väl till pass när du blir trött på "kosovomat".

Ikväll blir det quiche med broccoli och blåmögelost, mmmm smarrigt. Tack Jenny!! Ska faktiskt få söndagsmysa till en beckfilm med, riktigt lyxigt tycker jag.
Just nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på min nya favoritlåt  Apologize- Timbaland,
SÅ JÄKLANS GRYMT SJUKT JÄVLA  BRA. Om man kan säga så, spelas inget annat här hemma om jag får välja.
Nej nu ska jag göra mig anständig och gå ner för att inhandla pajtjafset.
Ni får hålla tillgodo med denna underbara text.

I'm holding on your rope, got me ten feet off the ground. I'm hearin what you say but I just can't make a sound.
You tell me that you need me then you go and cut me down, but wait. You tell me that you're sorry didn't think I'd turn around, and say...  It's too late to apologize, it's too late.
I'd take another chance, take a fall, take a shot for you. And I need you like a heart needs a beat but it's nothin new.
I loved you with a fire red, now it's turning blue, and you say sorry like the angel heaven let me think was you.
But I'm afraid...

Kommentarer
Postat av: Kombo

När kommer nästa inlägg frågetecken

2007-10-25 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0