Gifta på låtsas..

Vi gratulerar, vi gratulerar... Imorgon fyller min lilla mams år, måste komma ihåg att ringa och gratta henne. Hoppas att hon blir glad för sin present, man vet ju aldrig. Vet att det bjuds på god mat med ännu godare efterrätt imorgon, mmm smaskens. Jag och min kombo ska dit en sväng och fira. Vi blir numera bjudna som vilket annat par som helst, ganska kärt kan jag tycka. Som vår fd. gymnasielärare frågade mig när jag berättade att vi numera inte bara är bästisar utan även bor ihop. Ni är inte gifta än?
Nja kanske inte riktigt, men vem vet framtiden är ännu oskriven. Vi får väl se ganska otroligt kan jag tycka, men blir man tillräckligt ensam så kanske.

Snutt du vet att:
Let me fill your heart with joy and laughter, togetherness, well it's all I'm after. Just call my name and I'll be there.
I'll be there to protect you with an unselfish love that respects you. Just call my name and I'll be there.
I'll be there to comfort you build my world of dreams around you. You know I'm so glad that I found you. I'll be there with a love so strong. I'll be your strength you know I'll keep holding on.



Imorgon blir det utgång med tjejerna på kvällen. Vi ska till Ingrid, tydligen inte på inflyttningsfest längre. Perfekt slapp man köpa den presenten. Hahaha...

Tydligen händer det grejor imorgon som var ganska skrattretande. Sjukt vad folk kan göra saker bara för att verka bra, varför inte bara vara sig själv för en stund. Kanske svårt när man har noll personlighet whatsoever!! Nej usch vilket personangrepp jag kommer med men det kan inte hjälpas att min elakhet lyser igenom emellanåt.
Mooohahahmooohaha häxskrattar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0