Kvalitetstid med mig..

Det är ta mig fan inte lätt att förstå sig på mig. Tro mig jag förstår knappt själv hur jag funkar ibland. Just nu är det så mycket av allt hela tiden, har knappt tid att själv lyckas fundera ut vad jag vill med saker och ting. Förlåt för allt jag gör dig hoppas du förstår lite vad jag menar i alla fall. Väntar egentligen bara på att du ska bli arg och säga till mig att nu räcker det!! Inte bara finna dig i allt jag har för mig, men det är väl en väntan som aldrig tar slut förmodligen.
I kväll behöver jag faktiskt få ha lite kvalitetstid med mig själv och kanske även reda ut ett och annat med min kombo. Hon förstår mig och mina tankar som ingen annan gör. Förhoppningsvis återkommer jag mycket klokare imorgon som en helt ny människa kanske, den som lever får se helt enkelt.

I morgon blir det en titt inom Jocke och säga adjö inför hans "flytt" till Kosovo sen kanske man hinner med en event till lite senare på kvällen. Aja vi får väl se vart kvällen tar mig. Tack i alla fall för att du är så förstående med mitt ändrande av våra planer i sista minuten. Du har ett tålamod som är guld värt. Nästa helg om inget annat kan vi kanske hinna med att ses mitt i allt ditt flyttstök och mitt kalasande. Tre happenings på Lördag helt tekniskt omöjligt vill jag säga men man får prioritera det som är viktigast. Mamsen födelsedag och Ingaplingas inflyttningsfest hamnar på delad första plats tror jag. Aaahh jag kan nog inte välja får helt enkelt flänga som en galning Malmö runt hela den kvällen.
Tar en helg i taget det är faktiskt nästa veckas problem.

Fredagen är den nya Söndagen i mitt liv tydligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0