Mitt mantra...

Igår var vi på utflykt i Höllviken och Ljunghusen, med vi menar jag min tusin och så jag då såklart. Riktigt trevlig bilresa, vi är bra på att ha kul ihop. Tänk att man kan skratta så mycket åt ingenting. Dessutom har vi "ganska" dåligt lokalsinne så turen blev lite längre än vad som var tänkt från början.
Fast vi har vårt dåliga lokalsinne att tacka för att vi hittade supersmarriga drickor. Nåt kallt kaffeliknande smaskigt från GB (tror jag). Är väl med blandad glädje och sorg att det inte finns en affär om säljer det i en mer direkt närhet. Då hade vi väl druckit ett par såna om dagen (vårt nya chai). Som alla kan se så har min kropp tagit åt sig allt socker och alla kalorier som bara går att få ur en chai.
Jag försöker då intala mig själv som ett mantra, mer att älska, mer att älska, mer att älska.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0