One man, one desire...

Idag har jag inte mycket att skriva. Har en del tankar som snurrar men det är nog inget nytt.
Gårdagen var trevlig även om jag var ganska seg. Några redbullvodka och en kopp kaffe så fick jag lite energi igen. Heartbreak bjöd ju som vanligt på en massa skratt och fuldans. Sjukt vad det lockar till sig killar. När man dansar sitt fulaste, vill inte ens tänka på hur det hade varit om man hade dansat seriöst. 

Roligt igår kan väl sammanfattas med dessa fem punkter:
¤Killarna som ÄLSKADE Linda Bengtzing
¤ The Pear
¤ Killen med e i bakfickan
¤ Massmördaren/våldtäktsmannen med hovvet på sned 
¤ Drivers dog med filmröst.... One man, one desire...

Nej nu ska jag hjälpa min kombo att rensa avloppet, mmmm så najs. Over and out.

Kommentarer
Postat av: bytet!

Ja gud ja va hjälpfull du va med avloppet!!! du glömde den viktigaste på din lista över roligt folk! Det va ju han du vet, han som va där, han som va tillsammans med hon så inte gilla den andra, du vet han som bodde bredvid hennes ex, hon som va tillsammans med han, du vet han som gifte sig med hon som jobbar där borta där han bor!!! hehe

2007-10-28 @ 19:59:48
Postat av: Tusin

Men honom känner ju jag!

2007-11-02 @ 16:52:57
Postat av: lollolilla

Hej snäckan...var helt för länge sen jag skrev o på tok för länge sen vi sågs,jag vill ha tjejkvällar i massor!!!innan jag dör lixom!
Vi ses i morgon hos Maria väl!?
Kram o ha en skön helg!

2007-11-02 @ 17:53:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0