Snart så...

Snart är det dags för detta underbara....

Har varken ork eller lust att blogga så mycket nuförtiden.
Kan bero på att mitt liv är ganska händelsefattigt för tillfället so what to do.
Hoppas inspirationen kommer igång igen snart annars blir det en tråkblogg på riktigt.

Under tiden man väntar på min skrivanda kan man ju läsa er andra tösers bloggar och det är ju kul...
Förresten Ingrid när kommer din blogg?? Hade varit bra att kunna hålla sig uppdaterad i ditt liv här.
Händer så mycket att man knappt hänger med längre, får börja fundera på det tycker jag. Man kan ju själv välja vad man vill berätta och hur. Lite sugen är du allt,  Ingaplinga.webblogg.se klingar finfint i mina öron. : )
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Hon utan ft

Jag lägger min vita kamel på Ingrid oxå. Alltså om detta nu e nån form av röstning...
Den svarta kamelen går till....

2007-10-16 @ 15:17:17
Postat av: Inga Plinga

Tack för er fina uppmuntran :) Hade jag en blogg så skulle jag lätt skriva om:

+ min oförståelse över facebooks genomslagskraft,
+ spännande upptäckter på möllan, t.ex. om det som
finns i lokalen belägen under min innergård,

+ilska över att min mobil blev stulen,
+husmodersknep,
+utekvällar
+mina fina vänner
+lagar som borde finnas
+och andra, enligt Carro, obegripliga filosofier

2007-10-16 @ 22:23:03
Postat av: Tusin

HELA Ingrid är totalt obegriplig! Inte bara filosofierna!

Men jag gillar henne ändå!

2007-10-18 @ 12:27:52
Postat av: Tusin igen

Trodde för övrigt att det bara var jag som såg Villa Medusa när det gick!

Det var ett program av högsta kvalisort.

Snälla kom tillbaka jag saknar dig!

2007-10-18 @ 12:29:57
Postat av: Anonym

Tack! Jag är unik - det är du också!

Och du Emmy - det där med att byta till höstfärger gick väl så där bra :)

2007-10-18 @ 20:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0