Teknikens under...

Fick en jättefin bild skickad till mig i morse av min lilla mamma. Hon har blivit grym på att skicka både sms och mms, man kan knappt tro det är sant. Hon som ringde mig varje vecka när hon skulle spela in på videon förr. Hur var det nu man gjorde!!! Oteknisk så det skräller. Börjar tro att uttrycket man kan inte lära gamla hundar sitta är lite osant..

Får väl skriva lite och berätta om gårdagens bravader men jag pallar inte nu så ni får bärga er en stund till.
Nu ska jag gå och käka frulle och kanske snacka lite skit med lilla Inga om jag har tur.

Dessutom pallar jag inte med dina sura miner, tycker det är helt oförtjänt men jag är väl trögfattad kanske. Har säkert gjort nåt döhemskt men då får det väl vara så, inte mycket jag kan göra åt det nu. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Inga

Det tycks bli en ny söndag som vi bara ringer om varandra... Nu ska jag på födelsedagsfirande. Kram, så hörs vi snart!

2007-10-07 @ 16:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0