Arrrggghhh...

Varför ska det vara så jäkla svårt att förstå sig på mig??? JAG BLIR GALEN!!! Mitt eget kött och blod så jädrans kass på empati och alla andra känslor som rör andra människor. Fattar inte hur du kan vara så bra på att trycka på mina knappar. Vet precis vad du ska säga för att jag ska bli ledsen och förbannad. Det värsta i det hela är att du inte ens vet om det. Att du gång på gång gör samma saker utan att ha förmågan att minnas hur det blev sist du sa nåt. Fy fan vad förbannad du gör mig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Puss o kram till dig Emmy!

2007-09-18 @ 13:49:58
Postat av: Tusin

Kan du vara vänlig att vara mer tydlig än "mitt eget kött och blod"...?
Jag blir ju skitnervös!
Du vet att jag aldrig fattar någonting, så med mig måste man tala klarspråk med. Är det jag???

2007-09-20 @ 16:45:24
Postat av: emm

Nej nej nej det är verkligen inte du!! Då hade jag väl tagit upp det på vårt "veckomöte".. Kan väl hålla med om att du är lite trög men det är lite av din charm!! ;)

2007-09-20 @ 22:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0