Hjärnsläpp med Ragnar..

Då var vi hemma igen efter en intensiv helg i vår huvudstad. Helgen har varit en blandning av skoj och slitsamt sakletande. Är tro det eller ej ganska drygt att gå så många timmar på mässa och få en massa intryck till sig hela tiden. Kan kanske vara därför som vi båda två (mest jag) pratade osammanhängande på kvällarna, bytte ut ord lite hur som helst. Låg och sjöng Björn Rosenström låtar och fick toss när vi inte kom på hur dom gick!! Ragnar var inga problem värre var det med Gunilla och Lennart. Hur vi än klurade så gick det verkligen inte att komma på. Har fortfarande inte kommit på hur Gunilla går så är det nån som kan lite text blir vi tacksamma. Har man dessa problem en fredagkväll är det ett faktum att man är ganska trött i huvudet. Inte för att det är nåt fel att lyssna på hans musik, kanske inte är (riktigt) vår musiksmak bara. På lördagen var vi runt hela Stockholm tack vare mig! Vi skulle till gamla stan men lyckades ta oss ut på en ganska lång sightseeingrunda på grund av mitt superba lokalsinne. Till slut kom vi fram och hittade en mysig liten krog med jättegod mat. Där blev vi några timmar sen blev det promenad DIREKT hem (lägg märke till att vi hittade raka spåret). Som kusin konstaterade på hemresan, det är konstigt att man hittar bättre i Peking än i vår egna huvudstad, så sant så.


Kommentarer
Postat av: jenny

mina karlar får ni aldrig träffa=) dom tillhör mig!! klänningen ja, den tar jag med mig till helgen, hade helt glömt det. Puss puss

2007-09-05 @ 13:16:32
Postat av: Jess

Gunilla e ganska ful och hon saknar takt o ton, hon har allt man kan önska att man aldrig nånsin fick. men det värsta utan allt det e att hon e kär i mig, när hon gör sina attacker då får man passa sig... Jag klär av mig naken o spelar träd när hon går förbi, men min list känns trist när hon på min kvist börjar klättra... Behöver ni mer

2007-09-05 @ 14:34:47
Postat av: emm

Ahhhhhhhhhh.. så skönt nu har ett problem lättat från min hjärna!!! Shit vad detta har upptagit kraft från min hjärna och du fixar det på ett kick.. woohooo

2007-09-05 @ 16:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0