Hockey brrr..

Spännande match idag. Kul att se er spela även om jag knappt känner igen hälften av spelarna längre. Kändes som en relativt enkel vinst men det är ju lätt för mig på läktaren att tycka. Du kunde gott satt nån av dina väldigt nära chanser, men det kommer kanske i nån annan match får vi tro. Heja er i alla fall och hoppas på topp tre i år, allsvenskan here we come!!!  Hade varit lite bra för då hade hallen kanske kunnat bli riven och en ny byggd. Annars kan ni ju ta stadion när nya arenan är klar, där är inte alls lika kallt. Tar alltid en vecka för min stackars rumpa att återgå till dess normala 37 gradiga temperatur. Varför tänker inte panterns ledning eller kommunen på det kan man undra. Ska nog skriva ett brev till nån allsmäktig person som kanske kan förstå allvaret i det hela. Emmys rumpa måste räddas och det är nu eller aldrig!!!!
Nej nu är min vetekudde klar i micron så mission tina mig ska börjas tillsammans med en god bok i min säng. Tills dess en liten idolbild till alla er fans därute.. Tihi..



 

Kommentarer
Postat av: IKP

Det va väldigt skönt att känna stödet från läktaren...

2007-09-27 @ 12:12:02
Postat av: Tusin

Grrrrr.... Vilken panter!

2007-09-28 @ 10:55:30
Postat av: -----

Jag skulle säga att han är en riktig puma, men det är kanske fel!

2007-09-30 @ 15:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0