Jag har träffat en ultrakändis..

Har helt glömt att berätta om den otroligt kända kändisen som jag hade sällskap med både till och från vårdcentralen i förrgår. O inte nog med att vi hade följe, vi satt i väntrummet tillsammans med. Nu tror ni säkert allihop att det typ är Micke P eller nån annan ultrakändis men det är det alltså inte. Det är ännu bättre, nämligen Sten "Taxi" Jonsson. För alla er som inte har haft turen att springa på honom så ser han verkligen precis ut som på tv, var lite rädd där på bussen att han skulle poppa till och bli ett popcorn men så var alltså inte fallet. Jag har helt missat varför han kallas taxi (borde googla på det känner jag genast sån viktig fakta måste man veta). Hade sån lust att ta upp moblien och ta ett foto så ni hade fått se vilken otrolig upplevelse jag varit med om. Men ingen bild blev det (vågade inte riktigt måste erkännas) så ni får nöja er med denna fantastiska berättelse istället.

Kommentarer
Postat av: jess

"taxi" kommer väl från det faktum att han varit taxi chaffis! Eller e jag helt ute o cyklar... Fack jag måste skaffa ett tangentbord där frågeteckenknappen funkar!!!

2007-09-19 @ 12:01:00
Postat av: Björn

Nä, du har helt rätt jess. Önskar att jag också kunde träffa en sådan legend någon gång...

2007-09-19 @ 14:54:43
Postat av: emm

Men är det så enkelt.. ahh jag trodde det var nåt klurigt, typ att han hade gjort nåt knasigt i en taxi eller så.. Då var det inget kul ju, men tack för infon..

2007-09-19 @ 17:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0