Smärta är svaghet som lämnar kroppen...

Fy fan för mensvärk, finns det nåt värre kan man fråga sig. Alltid lika kul att vakna med magsmärtor som strålar ut i hela kroppen. Nej jag förstår då inte varför man ska ha det och så ofta. Ett par gånger under en livstid kan man väl förstå men inte tolv gånger om året. Efter en snabb uträkning så är det bara ca. 240 gånger kvar!! Nedräkningen har börjat.

I går blev det en mysig hemmakväll med Inga som precis kommit hem från sin långresa. Plockmat, en flaska rött och skitsnack var precis vad jag behövde. Tack för dom fina presenterna, har tänkt använda mitt fina halsband idag på kalaset. Ska nämligen snart ge mig iväg på kakpartaj hos min bror. Borde försöka städa lite först men det tar emot när man har ont i magen och helst bara vill ligga ner. Tror det är svårt att renbädda sängen i liggande position. Har aldrig provat i och för sig kanske är hur bra som helst, vi får väl se. Kan vara rätt skönt att använda sig av sin nya teknik, svårast blir nog att laga mat och diska men träning borde ge resultat.

Nu ska vi se sa den blinde till den döve när den lame hoppade häck. (vårt nya ordspråk)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det var så roligt att ses igen! Och det var ju en hel del att prata om, efter 2 veckor på var sin sida om jordklotet.
Trist med denna mensvärk-lider med dig, vet ju alltför väl hur det är!

2007-09-16 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0