Världens bästa test!!

Satt idag på jobb och läste andra tjejers bloggar, råkade komma över ett test som verkade spännande. "Vilken kändis dejtar du??" hette testet som gjorde min dag. Sitter i lugn och ro och gör testet. Den ena snygga kändisen efter den andra åker ut i takt med mina frågor. När till slut Måns trillar bort från min matchning känner jag paniken landa. Vem blir min kändisman?? Och så får man högvinsten till sist, kan knappt tro det är sant. Hahahaha den kändisen som jag är mest lämpad till att dejta är ingen mindre än allas vår (eller min) Micke P.

Detta gjorde min dag så mycket piggare.. Testet hittar ni här!!

Får väl se om ni har lika stor tur som jag, eller tur och tur vi är soulmates (Micke och jag).


image86

Kommentarer
Postat av: Tusin

Jag fick Fredrik Ljungberg.
Han har ju i varje fall ett rejält paket.
Och jag är ju hemskt glad att jag slapp Svennis!

2007-09-10 @ 20:01:55
Postat av: Jess

Jag var mkt missnöjd med mitt första test då jag fick Gustaf Noren! Så jag gjorde om det och fick oxå Fredrik Ljungberg! Och eftersom jag brukar få som jag vill eftersom jag är the queen of fucking everything gjorde jag testet 9 gånger och fick Måns!!! Det är vad man kallar för själsfrände...

2007-09-10 @ 20:52:45
Postat av: Jenny

Jag fick Ljungberg, blev lite besviken, men jag tänkte vi kan väl byta ibland? Eller rent av satsa på en trekant=) haha! Puss

2007-09-10 @ 21:42:03
Postat av: emm

Alla verkar få Ljungberg! Skumt!!
Jenny: Absolut är jag med på byte, även en och annan fyrkant kan vara aktuellt, vi får höras och bestämma!! Hihi..

2007-09-11 @ 10:19:48
Postat av: tusin

NU FICK JAG MÅNSEN!
Fast jag svarade tvärt emot hur jag är... Fast det är ju en parantes i sammanhanget.

2007-09-12 @ 11:15:18
Postat av: emm

Tusin och Jess det är viljan och engagemanget som räknas.. och det har ni tydligen mycket av...

2007-09-12 @ 15:35:14
Postat av: Mannen i hatt

Har gjort testet 3 gånger nu och fått vickan 2 och elena 1. Jag e ganska nöjd...

2007-09-12 @ 21:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0