En sak till bara..

Jag har en fråga till förresten, TAR DENNA DAGEN ALDRIG SLUT ELLER???

Har kollat på klockan x antal gånger idag och minutvisaren (och ingen annan visare i heller för den delen) flyttar sig knappt alls, känns som en hel evighet sen jag kom hit i morse. Carro få den där hunden frisk nu annars kommer du att ha en ganska ofrisk kusin här ganska snart. Är på gränsen till ett mindre nervsammanbrott.

Dagens konstaterande 1: En sak är jag säker på i mitt liv, jag är ingen ensamvarg direkt!!!!

Dagens konstaterande 2: Det är bättre att vara säker på en sak än ingen alls, eller nåt!!?
Äh va f-n Carro kom tillbaks, du märker hur det går utför för mig när du inte är här!!!

Kommentarer
Postat av: Jess

Btw när ska middagen va klar

2008-04-07 @ 17:37:24
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: Jess

Nu tycker jag att du ska lura bort Carro från datan så du kan skriva ett inlägg!!!

2008-04-11 @ 16:07:52
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0