Filosofen jag..

Varför ska det alltid vara så jäkla svårt att bara leva sitt liv. När man tror att man vet, då visar det sig att det man trodde var något helt annat och det man inte säkert visste, visade sig vara precis det man inte trodde. Förstår ni???
Nej, jag tänkte väl det. Inte ens jag som själv är med om detta förstår vad det är som egentligen händer.
 En sak är jag helt säker på, jag har från och med i dag slutat med uttryck som:
-Åh vad bra jag mår nu, var länge sen jag var sjuk!!
-Åh vad skoj, det var länge sen jag och **** tjafsade nu!!
-Åh vad kul att försäljningen går bra nu, var länge sen det var så här bra kassor!!
etc. etc. etc.
Känns nämligen som ett säkert kort att jag dagen efter vaknar megaförkyld, blir oväns med **** och får en sjukt dålig dag i butiken. Vill Gud bråka med mig, eller är det helt enkelt bara inte meningen att man ska få vara glad och nöjd i mer än tio minuter åt gången?? Filosofen jag får nog grubbla vidare på det här ett tag.
Har ni nån idé eller lösning kan ni väl maila mig eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0