Förhållanden..

Blir så ledsen av allt jag får höra om för tillfället, börjar på riktigt tappa tron på kärleken. Kan inte hjälpas att jag undrar vad vissa människor gör i sina förhållanden. Svek och lögner kan det vara nåt att bygga ett gemensamt liv på??? För meningen med att vara tillsammans kan jag tycka är att man vill vara med varandra. Hur kul är det att upptäcka att man varit någons tidsfördriv. Meningen är väl någonstans att man ska kunna lita på varandra för att bygga på ett liv tillsammans. Alla kan vi väl göra misstag, frågan är bara vad vi gör åt dem. Är ångern inte särskilt stor, bör man kanske tänka efter om man ska spendera mer tid åt att bygga vidare tillsammans. Man har bara ett liv och det vill i varje fall inte jag spendera varken som eller med en otrogen lögnare. Tro mig jag är ingen person som dömer folk efter vad de har för sig i sina förhållanden. Alla får leva sitt liv och spendera tid på precis vad man själv tycker är viktigt och vill. Tycker kanske bara att man ska fundera rejält igenom vissa beslut här i livet. Hoppas ingen tar illa vid sig av mina funderingar, men det gör ont i mig när jag hör om sånt här.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0