Gunghästbutik???

En kort update:
Idag är det gunghästkontroll i butiken för hela slanten. Vi har fått 18 halvdanna gunghästar som ska kontrolleras och skickas tillbaka då nästan alla delar har någon form av deffekt. Så där spännande att spendera sin dag med att stå och vända/vrida på gunghästdelar i åtta timmar men vad gör man??

I går fick jag äntligen sett Pusher 1, tro det eller ej men det är sant.
Den var faktiskt bäst av de tre man har att välja på men dock inget jag rekommenderar folk att "ödsla" sin tid på. Dock är jag idag väldigt tacksam att jag inte är en dansk gangster eller en annan gangster för den delen. Är även tacksam för att Milo och dom andra grabbarna inte har lånat ut pengar till mig som jag inte kan betala tillbaka. Dessutom är jag extra tacksam att jag inte är beroende av "brunt".

Nej nu tillbaks till gunghästarna!!

Kommentarer
Postat av: Jess

Fast Milo är rätt söt egentligen... i trean iaf!
Lycka till med gunghästarna! Tvätttiden som fanns va sön 12-16 woho

2008-04-04 @ 18:10:11
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0