Idésprutandet...

Måste bara berätta att jag är sjukt sugen på att verkligen satsa på vår nya idé (min och tusins alltså). Tänk att vi kanske har kommit på världens bästa sak inom denna kategorin. Dumt att jag inte kan avslöja mer än så här men ni får förhoppningsvis se resultatet relativt snart. 
Får väl spana vidare i morgon när jag åter igen är ensam på jobb hela dagen!! Denna gången är det i och för sig för en bra sak. Min tusin ska ju fixa med alla tapas till övermorgondagens tapas/pokerkväll.
Är det nån som vill barmhärtiga sig över mig  i morgon så vet ni vart jag finns.  

Kommentarer
Postat av: carro

Är det inte bra när jag fixar vår hemsida och ser till att vi tjänar pengar där kanske....?

Nä, det är bara Tapas som är en bra sak att bli hemma för.... SUCK!

2008-04-17 @ 21:47:27
URL: http://tokigt.webblogg.se
Postat av: emm

Du vet att jag inte tycker om när vi tjänar pengar. Att jag nästan blir besviken när du har sålt saker i affären. Har ju svårt att skiljas från våra grejer. Visst hemsidan är viktig men inte lika viktig som tapas. Dessutom tänkte jag kanske mer på när du eller hunden var sjuk och inte när du är hemma och jobbar. Men men tolka hur du vill :)

2008-04-18 @ 08:09:01
URL: http://emm.webblogg.se
Postat av: Jess

Eftersom jag är kombo med dig och volentär jobbar lite ibland anser väl jag att jag borde få ta del av era ideer, kanske främst för jag legat på knä o skurat för att få lgh i skinande skick till du kommer hem!!!

2008-04-18 @ 15:57:37
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0