Jag är inte bitter, nej då...

Idag är en konstig dag, med många konstiga tankar. Bland annat hur ont det gör om man skär av någons penis med en oslipad brödkniv, om det är lagligt att slå sönder någons bil med en hammare eller hur mycket pengar posten vill ha för att skicka en brevbomb. Andra konstiga tankar innefattar förnsterklottring och nedsmetning av diverse vätskor på ev. ytterdörr eller liknande, men det behöver vi inte nämna här.
I kväll ska det bli väldigt trevligt med fest även om mitt humör pendlar GANSKA friskt idag. Har ett känslospann med allt från riktigt arg, till hämndlysten, till lite lagom ledsen och mitt där i mellan är jag faktiskt ganska glad och nöjd. Nu är det valborgsmässoafton, dagen man firar in våren!! Nu är det ljusa stunder som är på väg.
Jag ska bli glada, roliga emmy igen, vänta bara.
Hade jag varit dig hade jag sovit med lampan tänd.

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag känner en del folk på posten som kan ordna med brevbomb.... i stunder skulle jag själv behöva en...

2008-04-30 @ 14:31:35
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: carro

Tror inte det är lagligt att slå sönder en bil med hammare. Så vida den inte attackerar dig först och du slår i självförsvar!

2008-05-01 @ 19:03:52
URL: http://tokigt.webblogg.se
Postat av: Emm

Tack carro, bra tips om "vad som är bra att säga till polisen". Alla tips om bra bortförklaringar tas emot med öppen famn...

2008-05-01 @ 19:14:44
URL: http://emm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0