Kusinbråk, om inget drastiskt händer....

Nu var det ett tag sen jag skrev men denna gången är det varken idétorka eller tidsbrist som spökar. Det är min kära kusin som har barrikaderat datorn för att (som hon säger) hålla sina publik nöjd. Hon bloggar som aldrig förr, skriver inlägg efter inlägg och hennes statistik bara ökar. Vad får jag??? Jo, en blogg som aldrig blir uppdaterad och en kusin som inte går att prata med. Detta gör mitt liv ganska ensamt på jobb trots att hon rent kroppsligt är här. Jag kan bara hålla med dig kombo om att jag får försöka få mer daglig access till datorn här på jobb men det är svårt när en viss kusin bara ska kolla en sak till eller bara ska blogga ett inlägg till.....

Annars har väl en del saker förändrats i mitt liv denna veckan. Vad tänker jag inte berätta här (även om man kan ana vad det handlar om) men ni som känner mig vet. Känns faktiskt tråkigt att allt skulle bli så här men är det inte rätt så är det inte, så enkelt är det. Hade varit lättare om allt hade blivit "crash boom bang" men det här rann mer ut i sanden på något konstigt sätt. Svårt hur man ska avsluta allt när man fortfarande känner...

Ikväll skulle vi bowlat hela tjocka släkten och jag men det blev inställt (igen). Den här gången var det stackars Ingas förkylning som ställde till det för oss "bowlingsugna". Vet inte riktigt vart det bär av ikväll men det blir kanske soffan med kombo och Dirty dancing. Är fortfarande sugen på den filmen. Det var trots allt några veckor sen jag såg den sist.

Kommentarer
Postat av: Jess

Bara stå på dig....
Låt inte kusin vinna!!!
Förresten har jag inte tid att se film ikväll, jag måste nog blogga ;) Hihi

2008-04-11 @ 17:44:49
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: carro

Det verkar inte som du får låna datorn hemma heller!!!

2008-04-11 @ 23:47:03
URL: http://tokigt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0