Liten update..

Varför fungerar inte blogghelvetet när jag ska blogga?? Och varför får tusin upp min statistik på sin sida när allt annat är hennes?? Undren är många, förklaringarna färre.

Liten update:
Helgen har varit hur bra som helst. Lördagen innehöll både pokerspel och jättegod mat. Var faktiskt riktigt roligt att spela. Kvällen bjöd på ganska mycket skratt och flams precis så som det brukar. F-n vad jag tycker om er tjejer men det vet ni nog redan. Var ganska tveksam till pokern i början men till slut har jag nu efter noga övervägande kommit fram till att poker mycket väl kan vara min grej. Vi får göra om det ganska snart bara så jag inte hinner glömma alla tips och trix igen. Kan kanske starta någon form av tradition men att vi turas om att ha det hos oss. Klyddig förklaring men ni fattar vad jag  menar.

Söndagen var delvis jobbplanering, delvis utflykt, delvis umgås med familjen. Kvällen avslutades på bästa möjliga sätt. Som ni kanske såg så gick ju Pretty woman på trean så kvällen spenderades i soffa med te och bra sällskap. Väldigt märkligt att vi tjejer hade diskussionen om filmen dagen innan och ingen verkade veta att den skulle visas redan dagen efter. Blev väldigt glatt överaskad när jag slog på tv:n och Julia var där. Kan man bli annat än glad av den filmen? Vilken sensmoral, prostituerad vacker ung tjej träffar rik snygg singel man. De blir kära och han ger henne halva kungariket, sen lever de lyckliga i alla sina dar. *suck*


Kommentarer
Postat av: Jess

Fan vem ska jag nu se pretty woman med!!!

2008-04-21 @ 16:24:52
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: emm

Tro mig jag kan se den igen!!!

2008-04-21 @ 16:44:04
URL: http://emm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0