Nya tag..

Ny dag innebär nya krafter. Idag skiner solen, det är varmt och skönt och lilla jag är i lite bättre fysik, tro det eller ej. Idag kanske det kan bli middag hemma hos en vän eller så blir det långpromenad (med kaffe i handen) med kombo. Inget riktigt bestämt än men det är lite skönt att låta dagen få bli som den blir. Har så många vänner som jag inte (hunnit med) sett på länge. De närmsta veckorna har jag tänkt ägna åt en hel massa fikor och annat mys, få tid till att snacka igenom allt nytt skvaller. Så håll i hatten och bli inte förvånade när ni får "ska vi ses snart" sms:en från mig.

Sitter just nu och väntar på tusin som långpromenerar till jobb (så duktigt). När hon väl anländer blir det kaffe och frukost. Senare under dagen får vi väl se om man får sig ett ryck och organiserar lite i butiken. Känner att allt måste vara i ordning då Spanienresan snart stundar. Ooooo vad jag längtar!!! Det ständiga ruset, tusin i sin ölhatt, bada i havet, bättra på (den nästintill obefintliga) brännan och bara må bra i en hel vecka. Jag säger bara Phileas Fogg here we come.....


How can you just walk away from me, when all I can do is watch you leave....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0