Solen är här....

Så glad jag är för att solen verkar ha kommit för att stanna, ett tag åtminstone. Sitter här på eftermiddagen med ögonlocken tung som bly. Har knappt sovit något i natt, eller någon annan natt den här senaste veckan. Vad det beror på tror jag ni kan gissa, tankarna rullar i mitt huvud dygnet runt. Ska vi bli som vilken annan Dressmanbutik som helst. Kommer tv om några år visa reklam (med supermanliga rösten):
-"Välkommen Enköping.....
Nej, men hur attan ska man kunna ta ett beslut som påverkar resten av ens liv när man inte vet vad som är bäst. I mitt huvud rör sig inga andra tankar för tillfället (förutom en då). Men om vi gör så... eller nej förresten om vi gör så... nej nu vet jag vi gör så.... fast tänk om det blir så... då får vi istället göra så....
Kan ni förstå graden av rörighet eller??

Lev ditt eget liv, för du skall dö din egen död....

Kommentarer
Postat av: carro

Så muntert!!!

Lev ditt eget liv, för du skall dö din egen död....

2008-04-23 @ 17:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0