Sommar, sommar, sommar..

Idag var det upp med tuppen som vanligt. Trots att gårdagen bjöd på rödvin var jag relativt kry när jag vaknade (utöver mensvärk och migrän, men jag gnäller inte). På med sommarkläderna och hem till mamma på frukost, kaffe och som avslut en smarrig masarin. Har bara lallat runt hela dagen med världens bästa mamma. Varit på ekohallen och handlat jord till vårplanteringarna. Världens bästa mamma köpte även en present till mig som tröst för sorgen jag känner just nu. Det gjorde faktiskt att jag blev glad åtminstone för en stund.

Ville mest bara skriva ett tack till alla er som bryr er om mig. Har fått många undrande sms och samtal, det betyder jättmycket. Ni är fina allihop, men det vet ni att jag tycker. En sak är säker, livet är inte lätt att leva alltid men man måste våga försöka. (Och det är väl det jag gör).

En extra tanke går till gårdagens nattliga samtal. Tråkigt det som hände nu, men det var ändå lite väntat. Sorgen är säkert lika stor hur väntat det än är.  Behöver du prata eller nåt får du ringa när helst du känner för det. Och ja, jag vet att du läser min blogg så du kan inte låtsas att du inte sett detta : )

Nu har jag inte tid med det här, ska ut och åka bil med Cornelius på högsta volym.
Vad jag älskar den skivan... Hans musik gör mig glad och somrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0