Stort beslut idag..

Har idag tagit det stora beslutet att snart helt lägga ner det hela med facebook. Usch jag blir ju bara irriterad i alla fall. Det enda man har den sidan till för tillfället är faktiskt att en och annan gång köpa eller sälja sina pets och känns det lönt egentligen!!

Utöver majorbeslutet som jag tagit har det inte hänt så där jättemycket i mitt liv, inget som går att nämna här i alla fall. Fast en rolig sak var ju att vi var ute och dansade i lördags, nyktert. Känns bra att man kan ha precis lika skoj utan en hejdundrans promillehalt i blodet. Det är det ju inte alla som klarar. Vissa måste nästan vara medvetslösa för att ha skoj (har jag hört). Dessutom slipper man ju bakfyllan och även att spendera en hel söndag i horisontellt läge. Man kan ju ha roligare. Det var faktiskt riktigt piffigt på dansgolvet. Jag och Tusin hade en hel del nya dansmooooves som vi försökte få folk att anamma (och det lyckades tydligen). Den "kinesiska taxidrivern" är ju lite av en favorit bland våra fans nu har jag hört. Det var nog bara du och jag som förstod det roliga i det hela. Vi är interna som alltid till och med när vi dansar, då har det gått långt.
Söndagen bjöd på promenad i Klagshamn, trots blåsten var det mysigt att få promenera i det fina vädret. Känns så skönt att våren äntligen börjar komma. Ska kanske inte säga för mycket för då är det väl snö när man vaknar imorgon.


Kommentarer
Postat av: Inga

Bra aprilskämt!!

Kram

2008-04-02 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0