Tung dag, idag..

Varför är vissa dagar så fruktansvärt tunga att gå igenom?
Har egentligen ingen anledning till att deppa men man får väl bara inse att man inte kan vara på topp alltid.
Ska bli skönt att få komma hem till kombo och min fina nystädade lägenhet.
Får väl snacka av mig lite om alla tankar som snurrat i huvudet i dag.
Imorgon ska det i alla fall bli en pigg kväll, så är det ju pokerabend (eller vad det nu kallas).
Efter det vet man inte riktigt vad som sker... Men man kan ju alltid hoppas på.....
Längtar efter tusins goda egentillverkade tapas.
So long for now, hörs en annan dag.

Kommentarer
Postat av: carro

Om du tror att du får stanna här och sova mellan mig och Andy.... Så säger jag bara... GLÖM DET!

2008-04-18 @ 21:41:36
URL: http://tokigt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0