Barnkalasaren..

Idag har jag varit hjälpreda på lilla Soffis 6års maskeradkalas.
Så roligt vi hade det (eller jag i alla fall).
Barn är något av det bästa som finns ju.
Kan inte hjälpas att man blir alldeles varm i hjärtat.

Jag har fått se många intressanta kreationer på maskeradkläder idag.
Har några som kanske kan bli bra till hallogenmaskeraden (som bara måste bli av).
En liten söt tös var gråsugga (hur kommer man på den idén ens?).
Det fanns även ett stort utbud av turtlar, blixten mcqueen, cowboysare och en hel massa prinsessor.

En söt liten pojke som jag inte minns vad han hette visade stolt upp sin sheriffstjärna.
-Den fick jag när jag vaskade fram guld i high chapparal. (söt)
En annan lika söt pojke vid namn Viktor (tror jag) blev mäkta imponerad över ismaskinen i frysen!!
Han hade aldrig sett något utav dess like (sötnos).
När jag berätta vad man hade det konstiga facket till sa han:
-Is????? Du skojar med mig....
Sen stod han facinerad där en stund tyst och sen igen:
-Du skojar med mig???

Jag har haft en bra dag helt enkelt. Nu bär det av till vänner för middag. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0