Bio snart, tack!!

Jag vill gå på bio tjejer!!!
Kan vi boka en dag sen när ni alla är hemma från semestern igen??



Sen är jag väldigt sugen på att se den skräckiga filmen om barnhemmet som också går på bio nu!!
Finns det nån bättre handlning än ett nedlagt barnhem och en massa bleka barn som går igen??
Skulle inte tro det va.
Vet inte ens vad den heter men den verkar så pass läskig att jag bara måste se den.
Nån som är intresserad av att hänga med??
Gärna nån stor, stark person som har möjlighet till övernattning efter filmen.
Även om jag tycker om skräckfilm blir jag alltid lite rädd på natten, när man är ensam (och inte så tuff) igen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Mamma mia är jag helt inne på.... Skulle nog gärna se skräckfilmen med, men måste nog få sitta i ditt knä under HELA filmen i så fall...



Annars finns stor risk för att jag avlider av skräckdöden!

2008-08-02 @ 22:52:45
URL: http://tokigt.webblogg.se/
Postat av: emm

Hihi jag har evenyuellt ordnat manlig dejt till skräckisen... Kanske bra för det låter sådär lockande att ha dig i mitt knä i en hel film!!

Inget illa ment men jag lär få kramp :)

2008-08-02 @ 23:29:00
URL: http://emm.webblogg.se/
Postat av: Carro

Ojojojojoj.... MANLIG DEJT...?????



Ja, det är nog lika bra. Finns en risk för skräckdöden även om jag fått sitta i ditt knä....

2008-08-03 @ 10:19:00
URL: http://tokigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0