Stackarn, det kan ju inte bli nåt bra av det här...

Hittade random killes "kontaktannons" på nätet.
Även om jag förstår att det är mycket ironi (eller hoppas åtminstone)
så kommer det inte att bli lätt att hitta en tjej.
Är det bara jag som får lust att springa all världens väg efter att jag läst klart.
Gode Gud låt mig aldrig hamna på dejt med denna människa.

Så här stod det:
Kille som förr läste Cosmopolitan för att bättre förstå kvinnor.
Efter år av detta, har jag lärt mig att kvinnor är precis som dessa tidningar..
Dem luktar gott och innehåller 90% skit.
Jag har utvecklats väl i livet, har insett att en del av att vara helt ärlig är att jag inte behöver att låtsas vara intresserad när du pratar.
Om du kommer hem till mig så kommer du med en gång se att mitt badrum och toalett är helt rena.
Första intryck är viktiga! Däremot så kommer det ta dig lång tid att förstå att det bara tar 40 sekunder med klorin att uppnå detta resultat.
Jag vill möta en soft tjej, som förstår att jag har större chans att minnas alla spelarnas namn i Malmö FF än hennes egna. Vem försöker jag lura egentligen, det handlar inte om att möta en tjej som denna.
Utan så många som möjligt.
Det faktum att jag kan se på tv medans vi har sex är ingen tillfällighet.
Jag har många romantiska ögonblick, och när jag stirrar djupt in i dina ögon och säger:
 'Du duger..' Så menar jag det faktiskt... ibland.
Jag är utomordentligt bra, och multi-facetterad i sängen, jag kan speed-läsa Playboy, och fortfarande använda min laptop, även om jag ligger på sidan eller rygg!! 
SJÄLVKLART.. har DU en kropp som gör Hugh Hefner vild av avundsjuka, och DU tycker att mina extra kilo bara är det hetaste du någonsin sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0