Typiskt min tur..

Idag hade jag snyggesnyggekillen i butiken.
I vanliga fall brukar jag inte spana på honom som kund, utan när jag ser honom varje dag då han går förbi butiken.
Lyckligtvs har han hund så jag får se honom ett par gånger om dagen (minst!!)
Lite mindre lyckligtvis ser jag hans flickvän ungefär lika många gånger.

Problemet idag var väl egentligen inte att han var inne och handlade utan att hans ungefär lika snygga flickvän också var med. Det var inte bara att hon var där, hon skulle dessutom fråga en massa saker hela tiden.
Hade otroligt svårt att inte dregla på hennes pojkvän medans jag skulle försöka förklara vilken storlek de borde köpa i bebiskläder.
När de båda vände sig om kunde jag inte låte bli att spana in hans mycket läckra rumpa.
Mmmmhmmm...

Varför kunde han inte vara singel???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0