Min stalker..

Det är en skummis som smyger runt här hemma på våran gård.
Inte en skummis som i dåligt klädd/inbrottstjuv utan mer en "vanlig kille" skummis.
Har sett honom flera gånger stå här nere på gården och darra.
Ja, han darrar och skakar, tror faktiskt att det kan vara tourettes syndrom.
Sist jag såg honom bar han runt på en vinflaska och såg allmänt uppklädd ut.
Blev faktiskt nervös att det skulle vara någon stalking på gång,
men hittills har han inte ringt på våran dörr (TUR).
Han kanske stalkar nån annan, men det vet inte jag av.

Förresten drömde jag i natt om en viss asiat som tydligen hade tagit upp sin förföljargrej mot mig.
Såg honom för ett tag sen på busshållplatsen här nere med mörka solglasögon på. 
Tog det helt lugnt och tänkte att han kanske hade nåt ärende att uträtta här i närheten.
Fast tydligen har det satt sig i mitt undermedvetna eftersom jag nu drömmer mardrömmar om honom.
Och det var en riktigt läskig dröm.
Jag blev jagad och ni vet som när man springer och springer men ingenstans kommer.
Speciellt läskigt när man har honom flåsandes i nacken och man springer som i tuggummi eller något annat kletigt.
Nej ett stort usch för läskiga drömmar.

Kanske börjar jag bli paranoid eller nåt..

Kommentarer
Postat av: Jess

Får man bara fråga hur många gånger du har sprungit i tugummi?? Jag är lite nyfiken!!!

2008-08-08 @ 15:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0