Inte redo än...

Då jag har fått klagomål på att jag inte ger ut adressen till min andra blogg (diktbloggen) kände jag att en förklaring var på sin plats. Som den spröda poet jag är så tar det på krafterna att dikta.
Alla dikter kanske inte är tänkta för vem som helst att läsa.
Det finns kanske människor som skulle skratta eller märka ord och jag tror inte att jag är redo för det än.
Jag kommer tids nog att få mitt dikthäfte publicerat (önsketänkande) och hoppas att ni har tålamod att vänta tills dess.
Jag har redan titeln och ett par dikter klara, några till är på gång. För tillfället går jag mest runt och väntar på lite inspiration till mer skapande.
Kan kanske till och med vara så att du kusin kan få läsa och ge kritik om ett tag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Skit ner dig!



Jag vill inte veta!

2008-12-29 @ 17:58:30
URL: http://tokigt.webblogg.se/
Postat av: emm

Vill du visst!!!

2008-12-29 @ 18:19:07
Postat av: Carro

Du är mig en elak en!

2008-12-29 @ 19:36:10
URL: http://tokigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0