Årets lista..

Årets godaste: Carros goda bröd i ugnen med getost och honung
Årets roligaste: Lasses konsert i somras med finaste Miss Jess
Årets tråkigaste: Allt advokatbråk gällande flytten från vår lokal
Årets finaste: Som den Mambo jag är får jag svara min Mamma, som alltid finns där.
Julens bästa julklapp: Lassefilmen och Stig Larsson på delad 1:a plats.
Årets stressigaste: Flytten från butiken samtidigt som jag själv flyttade och Jessica flyttade och Anders flyttade....
Årets spel: Eftersom jag inte direkt spelar spel får det väl bli Carros hästkapplöpning (mest för att banan var så fin)
Årets trevligaste: Eftersom jag inte kommer på något får det väl bli jag då.
Årets snyggaste: Solklart val men kan knappt skriva ut det här!!! Kan säga så mycket som älskade kontraktsskrivning :)
Årets fulaste: En viss killes sätt att göra slut på.
Årets modigaste: Mitt dejtande hör till det modigaste jag vet.
Årets lyckligaste: Återigen Lassekonserten en ljummen sommarkväll.

Listan är snodd från Marias blogg och omändrad till "årets" i stället för "julens". Dels för att jag inte är nån vidare julfanatiker, dels för att jag har dålig fantasi tydligen. Dessutom hör det väl till årets näst sista dag att reflektera över året som gått. Känns skönt med ett nytt år att ta tag i med nya friska tag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Än en gång blev man snuvad på snyggaste titeln.... Du kan ju inte skylla på att vi inte har träffats... För det är det enda vi gör! (som du själv påpekade för cirka 7 sekunder sedan)

2008-12-30 @ 15:24:51
Postat av: Jess

Är du säker på att det inte var nån mer flytt.... jag minns djävulskt många flyttlådor!!

2008-12-30 @ 15:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0