Tack för i år...

Så gott folk, då var det visst nytt år på ingång.
Tror jag börjar bli gammal för jag låter som min mamma när jag säger, tiden går så fort!
Nu har ännu ett år passerat och jag tyckte nyss att det började.
Även om 2008 har varit ett ganska tugnt år i många sammanhang är jag trots allt nöjd.
Det har hänt mycket spännande saker med jobbet, skånemässan, flytten.
Har fått en massa nya erfarenheter och det är ju bra.
Tråkigt var ju att jag och Jess fick flyttat isär men man kan ju inte bo ihop för evigt (även om det hade varit kul).
Nu har jag ju blivit världens mest bortskämda mambo och trivs utmärkt med det :)

Ville mest önska er alla ett gott nytt år och tacka alla fina för ett bra 2008, vi ses nästa år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0