På innelistan snart eller..

Så då var det Onsdag igen och halva veckan är snart avverkad. Denna veckan kan man väl kalla fullbokad, utan att vara överdriven. Usch känner så mycket för att ha en kväll helt ensam i min soffa med en dålig film och lite snask. Får boka in en helkväll för umgänge med mig själv i nästa vecka. Har en hel massa måsten och borden som skulle behöva avverkas men jag känner ingen som helst ork för det. Förstår egentligen inte varför man stressar när man inte behöver. Äh, får ta det lite lugnare med allt bara så blir det säkert bra.
Just nu sitter jag med färg i håret nyss hemkommen från spinningen. Har tänkt göra slut på den "gröna" fasen i mitt liv nu. Förlåt till alla er som tyckte att gräsmattegrönt var min färg men jag har inget val. När ens frisör fyra gånger har påpekat att hon ALDRIG (med betoning på aldrig) har sett ett hår så grönt som mitt, känns det som en toning är lika med viktigt!! Typ överst på prioriteringslistan, till och med över äta, sova och annat som just nu känns ganska oviktigt. Vi får väl se hur resultatet blir snart, är en kvart kvar ungefär. Med min tur blir det väl nån annan kul färg typ eldrött eller syrenlila. Vad som är väl bättre än grönt kan jag tycka, dessutom är ju lila vårens färg så då är man ju inne åtminstone.
Avslutar med en låt tillägnad min frisyr, öhh eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0